10.okt 2024

Hva: Naturpust
Når: 10.okt, kl. 12:00 – 14:00
Hvor: Sognsveien 231

Vi markerer verdens dagen for psykisk helse med en naturvandring. Bli med inn i skogen: Bli med på høstpust; – der naturkunnskap møter naturmeditasjon.

Naturpust er en stille vandring, der vi går sammen uten samtaler. Hjernen trenger mer stillhet: https://www.nrk.no/…/stillhet-er-den-nye-superkraften… – og det kan du få på denne vandringen.
Naturen er viktig, ikke bare som et sted vi kan trene vår fysiske helse, men den er vel så viktig som en arena for vår mentale helse. Turen gir verktøy du kan bruke når du går tur alene i naturen, for å stresse ned, fatte beslutninger eller føle på aksept og tilhørighet.

Turen tar ca. 2 timer.
Ta gjerne med noe varmt å drikke.

NB! Begrenset antall plasser. Påmelding til Maria Andersen: mariaa@naturvernforbundet.dev06.dekodes.no

Susanne Genneper fra GetOut Coaching og Maria Andersen fra
Naturvernforbundet i Oslo og Akershus er turledere.

Oppmøte: Sognsveien 231, Naturvernforbundets kontor. Første røde hus på høyre hånd, når du går fra t-banen mot Sognsvann. Før du kommer til bommen.