10.okt 2024

Hva: Naturgledetur
Når: 10.okt, kl. 17:00 – 18:30
Hvor: Baklidammen, Trondheim

Bli med på skogsbading i Bymarka

Skogsbading Naturvernforbundet

Den 10. oktober markeres Verdensdagen for psykisk helse over hele verden. Vi ønsker å markere hvor viktig naturen og felles naturopplevelser er for den psykiske helsen vår. Derfor inviterer vi til skogsbading i Bymarka.

Vi møtes på parkeringsplassen ved Baklidammen. Alle tar med lommelykt, godt med klær og et sitteunderlag. Vi går over demningen og til den første odden/ haugen mot vannet.

Åse i Naturvernforbundet i Trondheim forteller kort hvordan natur virker direkte inn på kroppen vår og endrer hjernen.

Merethe som er yogalærer, instruerer om skogsbading, og vi finner oss hver våre plasser langs vannet eller opp i skogen. Samling etter gitt tid. I etterkant kan de som vil gå hele runden rundt og bli kjent med de andre deltakerne.

Velkommen!